sadeturkkahvesi11 kızım 5 aylık olunca direkt buna başladık 2 aylıkken kabızlık sorunumuz başladı Aptamil, Bebelac Gold ve Evolvia yazmıştı doktor açıkçası hepsini denedik yalan olmasın neredeyse her ay farklı bir mama denedik.
İlk 2 ay yalnızca anne sütü ve geceleri 1 kere sma mama veriyordum
Kilo sorunumuz var malesef doktorumuz da reflü için ilaç yazdı çok kustuğu için kilo alamadığını düşünüyor doktorumuz. Gaz problemimiz ve kusma problemimiz bir tık çözüldü sanki bakalım umarım iyi kilo alımı da olur 🙏🏻