Kızlar bir senedir doğum kilolarını verme çabasındayım. Ama o kadar zor ki yarın sıkı bir şekilde diyet yaptım fayda etmedi. 3-5 anca gitti. Kan tahlili verdim Homa-ir diye bir değer var o yüksek çıktı. İnsülin direnciymiş. Kilo vermeyi etkiliyormuş. Bundan sonra nasıl bir yol izlemem lazım bilen varsa söylesin lütfen.