Sağlık ocağı doktoru da yazıyor reçeteyi ben bi dozunu öyle vurdurmuştum. Reçete sadece aşı vurabilmeleri için göstermelik bir şey. Zaten devlet 1 lirasını bile karşılamıyor. Bexsero ve nimerix menenjit aşıları sizi bexseroyla başlatmış demekki bu aşıların belirli ayları yok doktor ayarlıyor o yüzden bi dahaki gittiğinizde aylar içinde bilgi alın 🙏🏻 önümüzdeki hafta bende son dozlarını vurdurucam hayırlısıyla biticek biraz ağır bi aşı hasta falan olursa bir hafta ertelerseniz daha iyi olur, sağlıkla büyüsün 🌸