esma9820 hayır tabikide. Oğluma o doktor bunu söylediğinde daha 2 buçuk yaşında var yoktu. Psikiyatride ki doktor da ilaç vs anlatınca değişik değişik baktı suratıma 😁yaklaşık yarım saat muayenemiz oldu, bu süreçte çocuğum hakkında bilgiler aldı benden oğlumla konuştu etti ve oğlum da hiperaktiflik vs görmediğini her erkek çocuğu gibi normal olduğunu söyledi. O sıralar sadece dil gelişimi biraz geriydi, yani konuşuyor ama anlaşılmıyordu bazı kelimeler onun için takip etmek istedi 6 ay sonra göreyim dedi.