emirin_anasi Selam kızlar bebeğim 1 yaşında ateşi çıktı . İlaç verdim üstünü incelttim hala 38 idi ateşi . Ilık duş aldirdim 20 dk önce şimdi alnından ölçtüm 36,7 iyi ama ayak altları çok sıcak ayaklarını ölçtüm 38,5 . Neden ya ??? Yardım edin normal mi ?
emirin_anasi Şuan uyuyor ve çok sıcak ayak altı . Bugüne kadar ateşi çok fazla çıkmadı (hastalıkla) hep aşı olduktan sonra hafif çıktı . Ne yapmalıyım bilmiyorum başka