Bennde 37 hafta oldugum gün doğum yaptım ve benimde kızım boy kilo olarak geriden geliyor ben en baştan beri zaten beklenen aydan 1 ay geriden geldiğini düşünüyordum mesela 5. Ayda yapması beklenen davranışı 6. Ayda yapar oluyordu. Arkadaşımın kızı 39 haftada dünyaya geldi gercekten xiddi fark var suan kızımla aynı gibiler ve aralarında 2.5 ay var. Özetle durumumuz aynı ben kızımla ilgili kilo boy olarak bir ay geriden geldiğini kabullenerek rahatladım suan 13 aylık oldu 1 yasına geldiğinde sanki yaşına girmiş bebek gibi durmuyordu, suan ancak o kıvama geldi. Gercekten doğum haftası farkediyor herkes diyorki 37 hafta erken doğum değil ama faek ortada 39-40 haftayla 36-37 aynı olmuyor. Ama endişe etmeye gerek yok elbet kendi hızlarında büyürler akranlarını yakalarlar