Kızlaaar selam 😍 şuan oğlum 2 yaşında 4 aylık olana kadar sütümü sağarak sonrasıda formül mama kullanarak devam ettik çok şükür yemesi de güzel ama artık bırakmamız gerek sürekli içen bir çocuk de değil aslında gündüz ilk uykusunde birde gece uykusunda içiyor ama bıraksın istiyorum, 15 günlük devam sütü kullandık ama baktık ki çocuk uykudan uyanıyor ve afedersiniz sürekli kabız dayanamayıp yine aptamil verdik uykuları bölündü kabızlıktan ağlar oldu, varmı tecrübeleriniz şöyle yap diyebileceğiniz şeyler çünkü normal sütle cici bebe versem şekerli olucak kafamız çok karışık