Bebeğim 15 aylık
18 aylık yani bir buçuk yaşına girince sütten kesmeyi düşünüyordum
Hem daha iyi yemeğini yer böylece
Hemde ne kadar buyuse kesmesi daha zor olur ileriki zamanlarda diye
Geceleri 2 3 kere kalkıyor pek yemek yemez süt içtiği için önerileriniz.neler
Sütten kestikten sonra bebeğinizin iştahı nasıl oldu yemegini yedi mi
Biyandan da bu kış da kesmesemmi acaba hasta olursa felan boğazına iyi gelir diye
Ama bütün kış verirsem yaza kadar 21 aylık felan olur çevremdeki bazıları büyüdükçe sütten kesmesi zorlaşıyor anladığı için artık
Bazıları da bu kış da ver enazindan iyi gelir kışın hastalanirsa felan diue