Kızlar merhaba. Oğlum 19 aylık. Ve bugün pat diye gece emzirmesini kesmeye karar verdim. Ne yapıcam ne yapmam gerekir bilemiyorum. 10 gibi uyuttum 1 saate uyandı biraz ağladı dolaştırdım babası geldi onunla dolaştı sakinleşti ayağımda salladım uyudu hemen. Gece napıcam bilmiyorum eşim çalışıyor o yüzden gece kalkamam diyor. Nasıl yol izlemeliyim lütfen yardım. Biraz dolaştırırım su felan teklif ederim sakinleşir ayağımda sallarım diyorum sallamayı istemiyorum ama başka türlü de uyutamam