Bizimde öyleydi 2 tane vardı biri kapandı biri kaldı zaten doktorunuz duruma göre aylık kontrolleri uzatıyor. Merak etmeyin kendinizi korkutmayın biz çok araştırdık ilk anneliğim benimde çocuğunuzda nefes almada , dudakta morarma , emerkenn yorulma ve morarmalar, heycanlandığında bayılma ,olmuyorsa endişelenmeyin bebeğinizi sadece enfeksiyonlardan koruyun enfeksiyon kapmaması lazım hoplatma zıplatma yapmayın dikkat edin . Ek beslenmeye başladığınızda gıdasına çok iyi bakın çnkü büyüdükçe gelişimi ilerledikçe delik küçülücektir allahın izniyle kendinizi bunaltmayın internette araştırıp direk açıklamasını yaptım. Gecelerim maf olmuştu araştırmaktan sormadığım doktor kalmadı hepside aynı şeyleri söyledi.