zeynepci012 muhtemelen darlık vardır derecesi ne acaba hafif,orta, yüksek? Basınç değerini söylemişler illaki bizimki darlık ve kapanabilen delik vardı yarına belli olacak kapanmıştır diye düşünüyorum Allah’ın izniyle deliği sıkıntı etmiyorum da darlık inşallah ilerleme yapmamıştır kafaya çok takıyorum içim bi tuhaf oluyor muaneye girerken