Dün beta 14.9 çıktı ama şimdi kahverengi akinti geldi sanırım adet olucam
nurozkann yerleşme kanaması da olabilir inşallah birşey yoktur
nurozkann adet gününde verdiysen kan kimyasaldır
nurozkann canım sonuç ne
iki_prensesannesi insallah
Mmeelliikkeee adet gününden bir gün geçmişti