Annem philips silen süpüren modelini kullanıyor ben de daha yeni dyson v15s aldım. Süpürmede dyson inanılmaz iyi gercekten aşırı memnun kaldım silme kısmı cok başarılı ve praitk değil bence, philipse silme kısmında cok başarılı haznesi geniş kendisi temizliyor paspasını, süpürmesi de gayet güzel ve yeterli ama dyson cok cok daha iyi süpürüyor