melislinaa Nurklc bendede iki tane vardı malasef eşime verdim 😂😂 şimdi tekrar yapmak istiyoruz ama altın fiyatı malum dedim şöyle 7 gram felan birikim yapsak 7 gramlık alsak
Naparsanyap melislinaa 10 gram benimkiler 1 yıldan fazladır takıyorum hiç bir bükülme yada bir sorun olmadı
Cennet70 Naparsanyap merhaba modelini atabilir misin canım bende akmayı düşünüyorum ama düz istemiyorum
Zeycebeci Ajda bilezik hem zarif duruyor hemde yatırımlık tercih ediliyor. Normal bilezik takmak istemeyenlerden olarak ajda bileziği daha çok seviyorum.
melislinaa Nurklc 10 gram için birktirmem lazım baya bir süre hemde ne kadar oldu ki yani şöyle olmuyormu hesap mesela iki çeyrek 8 gram yapmıyormu?
bianneo melislinaa benimkiler 10 gram 5 tane takıyorum Yanyana hatta ortada bir de zikzak model var çok hoş duruyor bence
ygmrln melislinaa 6 tane var bende canım ama Ajda değil de ray olarak geçiyor kalın kesim 2 tanesi düz 4 tanesi zigzaglı. Düzleri çol severek kullanıyorum ama zihzagları her zaman kullanamıyorum
ttgc00 Nefesin_Annesi0 evet ben yıllardır kullanıyorum 20 yaptırıyorum daha güzel duruyor ve diğerleri takıp çıkarırken eğiliyor ama yirmi grama hiçbir şey olmuyor
melislinaa Mmeelliikkeee kız nasıl ben 4 gram bi çeyrek yapıyor iki çeyrek yarım altın yapıyor hesabındayımdımm güya iki çeyrekle 7 gram bilezik alırım diyordum😂😂
ysmnabd melislinaa tam altın 7 gram. Yarım altın 3.5 gram Çeyrek 1.75 gram oluyor eğer ki 10 gramlık bir Ajda alırsanız şuan 29.000 TL ediyor
Mmeelliikkeee melislinaa maalesef canım iki çeyrek bi yarım ediyor o doğruda gramları yanlış hesaplamışsın çeyrek 1,75gr - yarım altın 3,5 gr - cumhuriyet tam altın 7 gr oluyor
Ucansupurge melislinaa ajdalar 10gr civarında oluyor 3 tane var bende kullanmıyorum ama kızım bir asıldı yamuldu kirilcak korkusuna takmıyorum
ZamaneAnnesii melislinaa 10 gramdan başlıyor canım benim var 25 grm ama komşumun 16 grm daha ince kibar duruyor sanki
CatBoy melislinaa 7 gram da yapılır Ajda ama çok ince olur çabuk yamulur. 15 gram yaptırdım ben tok duruyor yamulmuyor
Coynes Kuyumcular yapıyor arkadaşimda 5 gramlik kibrit çöpü modeli vardi Ben kendim param 10 gramliga yetmedigi icin 9 gram yaptirmistim
prensesinannesi41 melislinaa kuyumcu tanıdık 10 gramdan aşağı ajda alınmaz düşük bütçen varsa başka şeylere bak demişti bende 10 gramlık aldım