[silindi] derece aldım sırf sıcaklığı tutmuyor diye 45-46 arasında litre başına 1 yemek kaşığı mayayı sütle açıyorum tencerede mayalayıp kavanozlara bölüyorum mayalanırken etrafını 2 kat sofra bezi ile sarıyorum üstüne peçete tek kat örtüyorum onun üstün De sofra bezini tek kat örtüyorum 6 saat bu şekilde duruyor dolaba koyunca da üstünü kapatmıyorum mis gibi oluyori
Süt kaynayınca 10-15 dk havalandırarak kaynatıyorum
Yoğurdu yemek için en az 24 bekliyorum