Evimiz küçük . Annemlerin evde kutlayacagim ama kimi çağıracagim ?birinci derece akrabalarimla olaylar oldu istemiyorum onları. Earkadas olarak 3-4 kişi var bide kendi ailemm. Ne yapsam nasıl bir organizasyon yapsam kafam karisti. Kafede üç beş kişi ile mi kutlasam ?