Hll112 Kızlar artık deliricem götürmediğimiz doktor kalmadı net bir şey diyemiyorlar cildi ile ilgili Hassas vs diyip krem yazıyor ama geçmiyor ve daha da kötüye gidiyor alerji testi de yapıldı hiçbir şey çıkmadı . 5.5 aylık tadımlara yemi başladık ama başlamadan önce de vardı ek gıda ile ilgili de değil yani başına gelen var mı
Elizabeth72 Hll112 ayyy kıyamam fotoğraftan bakarken acıyı yaşadım sanki bebeğinizi düşünemiyorum deterjanlar falan alerji yapıyor olabilir mi
Goknazz Hll112 çok geçmiş olsun kesinlikle bir doktor görmeli. Bazen doktorlar bile anlamiyor benim arkadasimin bebegi böyleydi 6. Hastaligimi ne felan demisti iyi bir doktor ve kendiliginden gecer diyerek bi ilac verdiler sanki onada
Hll112 Elizabeth72 ya aslınd Ahmet zamankinden çokta farklı bi huzursuzluğu yok çocuk doktoru da alerji doktoru da bu alerji değil dedi biz yine de test yaptırdık hiçbir şey çıkmadı artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
efecikgnr Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin ve iyi bı doktorla karşılaştırsın . Bu cilt hastalıklarını bilmeyen okdr çok doktor varki biz doktor doktor gezdik hepsi mantar dediler sonra sağlam iyi özel bı doktor buldum 5 doktor 6 7 ayimizi aldı ama sağolsun o doktor iki ayda derdimize derman oldu .
weww Instagram da ve YouTube de dr.osmangonulal takib et her pazartesi soru cevap yapıyor bi ona sor derim. Online danışmanlıklar falanda yapıyor. Oğlum 10 aylık oldu aklıma takılan her konuyla ilgili videosu var.
fatmaarasbebek Hll112 bu kızımda geçen ay çıkmıştı ilerlemesin diye ilaç verdi döktür, kullandım iyileşti acaba aynımı diye attım
Hll112 Goknazz farklı farklı hem cildiye hem çocuk doktorlarına götürdük . Bize de zamanla geçecek diyorlar ama büyüyor gün geçtikçe
Goknazz Hll112 simdi arkadasima sordum sizin icin …5. Hastalıkdı zadiden verdi 3 gün… kilosuna göre damlasini ayarliyormuş doktor diyor. Sonrasinda gecmisti hemen. Sizde doktorunuzla görüşün ona göre karar verirsinizz
Lavinya222 Hll112 kıyamam ya nerede oturuyor sunuz siz eğer İstanbuldaysaniz Ümraniye afiyet hastanesinde Metin hoca var bir ona götürün derim
zeynepravza35 Benim kızımda böyleydi4. Ayından beri hala daha olur 6 aylığız şuan üstü çok kabuk baglamiyor ama buna benzer bizede hicbisey demiyor doktorlar alerji testi yaptık bişey çıkmadı antibiyotik krem kullandık geçmedi cildiye ye götürdüm uyuz dedi doktor uyuz ilacı da kullandın kiyfetelrini hep özel deterjanlarla yıkarım yüksek derece de mutlakaa ütüsunu yaparım ağız mendillerine kadar bitkisel şampuan aldım banyoda da onu kullanırım o kadar dikkat etmeme rağmen geçmedi Bu pazartesi tekrar bı cildiyeye goturcem inşallah uyuz felan demez yine uyuz olduğuna da innamiyorum da inşallah da geçer yani
asyanm Hll112 zona hastaligina da benziyor emin olmak için doktora götürmek gerekir çok bekletmeyin daha fazla yayilmasin çok geçmiş olsun
uykusuzluklarinanasi Hll112 eğer ki istanbul içindeyseniz hiç düşününmeden ümraniye afiyet hastanesinde metin hocayı bulun. gerçekten çok iyi bi doktor