Merhaba, benim kızımda 5 buçuk aylık ve 1 aydır burun akıntısı ve öksürükle mücadele ediyorduk. Doktora ilk götürdüğümde doktor hiç bir şey yapma bol bol anne sütü alsın dedi. Burnunu açık tut geçer dedi. Sonrasında geçmeyince ve öksürük artınca tekrar doktora götürdüm, bu sefer ilaçlı hava ve antibiyotik tedavisi uygulandı. Bu tedavi sonucu iyileşti. Doktora götürmeyeyim biraz takip edeyim diye düşünüyorsanız bol bol serum fizyolojikle burun temizliği yapabilirsiniz. Ek olarak serum fizyolojikle hava verebilirsiniz. Çok dikkat edin ki ciğerlere inmesin.