nepenthe1 aynı durumdayım. emzirmeye gideceğimde hep bir yerlerin ışığı açık. çıtırtı sesi geldiğinde acaba eve biri mi girdi, bizi öldürecek mi, çocuğuma zarar verecek mi gibi düşüncelerden kendimi alıkoyamıyorum. uyuduğunda sürekli kontrol ediyorum, yanına gidiyorum. yüreğim ağzımda geziyorum evin içerisinde. gözümü kapattığımda bir sürü senaryolar dönüyor kafamın içinde. dışarı çıkmak bile istemiyorum korkudan. eşim işe gidiyor ona bile sürekli tembihliyorum bak trafikte biri bir şey der arabayı hep kilitli tut, kimseye laf atma, biri laf atarsa he de geç diye. gözümün önünden gitmiyor hiçbir şey. allahım nasıl bir devirdeyiz yarabbim