Merhaba annelerim. Bebegim 5aylik oldu, kolik bir bebekti şiddetli bir şekilde aglama krizlerimiz olurdu saatlerce hala tam geçtiğini düşünmüyorum ama 3 aydan itibaren azalmalar başladı. Gündüzleri uykuya geçişi zor olmuyor ancak gece uykusu öncesi ağlama krizlerimiz cok oluyor ve uyutmasi zor bir hal alıyor. Gunduzleri min 3 saat max 5saat uyutuyorum yeteri kadar uyudugunu düşünüyorum ancak bu gece uykusu oncesindeki aglamalari cozemedik. Acaba kolik döneminden kalma bir durum mu? Bunu yasayan annelerimiz var mi nasıl çözebiliriz, buyumesini mi beklemek lazim ya da . .