Bennededimki gerçekten çok üzücü. ben öptürmek istemediğimi söylediğimde “kanları kaynar, boşver öpsün” dedi bana 2 tane çocuk annesi bir akrabamız. öptürmedim ama ellerini ayaklarını her yerini o pis ağızlarıyla öpmeye devam ediyorlar. bir şey dediğimde de sen bize mi öğretiyorsun oluyor. çocuk büyütmek gerçekten zor değil de şu tarz bilinçsiz, kültürsüz, cahil insanlarla uğraşmak daha zor.