silabildirir benim oğlumun da gözleri ela gibi de mavi gibi de değişik renklere bürünüyor. 2 aylık benim bebiş de. İlk oğlumun açık kahverengi gözleri. Eşimin gözleri ela, benimki kahverengi. Bizimkiler ne kadar kahve de olsa genetik faktörlerimizde varsa renkli göz yapısı bebeklerimize de geçiyor. Ama ilk 6 ay değişkenlik gösteriyor diyorlar.
Kardeşimin gözleri doğduğunda masmaviydi 1 yaşından sonra elaya döndü. Babamın gözleri ela güneşte yeşil oluyor. Anneminki kahverengi.
Değişik bir şey ya bu göz renkleri 🥴🤍