Beko bulaşık makinem var daha garantisi var 2 yıllık makine son 1 aydır üst rafı asla yıkamıyor koyduğum gibi geri çıkıyo hatta su içtiğim bardaklar bile daha pis çıkıyor başta pervanesi mi dönmüyor acaba dedim çağırdım geldiler baktılar sorun yok deyip gittiler ama elde yıkamaktan sıkıldım artık denemediğim yol kalmadı 3 saat çalışıuo hiç su değmemiş gibi geri çıkıyo başına gelen var mı neden olabilirr