Niloyailetospik Kızlar doğumdan sonra ilk adet imi 14 Ağustos’ta oldum ikinciyi de 7 Eylül de oldum bu ayda olmadım daha normal mi sizce
Niluferk Gayet normal ama gebe kalmaya engel bir durum değil bilginiz olsun süt hormonları ile alakalı
Niluferk Niloyailetospik 1 yıl a kadar adet düzensizliği ve olmama durumu olabilir fakat gebe de olabilirsiniz o yüzden test yapmayı ihmal etmeyin adet olmuyorum gebe kalmam yada süt korur gibi bir şey derlerse inanmayın sizin yaşadığınız süreçleri bende yaşadım
kurabiyevarsimitvar Normal bende de 2 defa düzenli oldu 3. Gecikmişti şimdi de hap kullanmaya başladım ondan düzen bozuldu gibi biraz