Herkese iyi akşamlar Bebeğim iki aylık emerken eli ayağım hiç durmuyor sürekli kıpır kıpır sanki gazi var gibi kıvranıyor Biraz emiyor sonra ağlamaya başlıyor acaba gazi mı var yoksa süt az geliyor ondan mı Ağlıyor anlayamıyorum sağım yaptığımda süt gayet güzel geliyor aslında ama kızım ağlayınca acaba mama mı versem diyorum Bir fikri olan varmı