Kızlar kızım 19 aylık 2. Bebeğime 2 aylık hamileyim artık hamileliktenmi bilmiyorum gögüs uçlarım çok acıyor morarıyor ve memeyi bırakmaya karar verdim kahve/ bant vs denedim işe yaramadı tavsiye üzerine sabır taşını aldım bugun ilk kez denedim ve işe yaradı tiksindi silmek istedi en son vazgeçti gece emerek destekli uyuyor normalde meme istemedi ayagımda salladım uyudu çok şaşırdım tiksindi galiba. Ama şöyle bir sorun var kızım gece halen emmek için uyanıyor acaba sürüp yatmalımıyım yoksa her uyandığında tazelemelimiyim kullanan varmı