pearlmomy Kızlar ben şimdi kızıma ek gıda için doğal ürünler almak istiyorum. Makarna lütfende katkı çıkmış sanırım. Vitma ve mamma baby food var? Hangisinden ne alayım bi yardımcı olur musunuz lütfen ya.ek gıda olayı çok gerdi beni napacağımı bilemiyorum
Endoplasmic_reticulum_ pearlmomy OG natural ürünleri kullandım ben. Özellikle bebek bisküvisi çok güzel. Tarhana , irmik , tam buğday unu, tam pirinç unu vs. Ben çok memnunum, siz de bir bakın isterseniz
cemreeipek Ben de aynı durumdayım bir arkadaşım bey organik markasını önerdi bugün ama henüz tam arastiramadim. İsterseniz bakabilirsiniz siz de