Selam anneler 6 aylık oğlum buraya konu açmaktan yoruldum dertleri bitmiyor 😂 şimdi oğluma 3 4 aylardan beri hep biz sofrada yemek yerken bizi izlemesine bizimle kucakta oturmasına izin verdim. 6 ay kayınvalidem ile büyüttüm onlarla köyde kaldık şimdi evime geçtim. İki gün oldu. Çocuk masa kurulup yemek yenmeye başladığı an mama sandalyesinde asla oturmuyor her şeyi kurcalamak istiyor önüne koyuyorum tattırıyorum başlıyor mızmızlanmaya sandalyesinden alana kadar ağlıyor kucağıma alıyorum az kurcalıyor masayı sonra yine başlıyor ağlamaya. Bize asla yemek yedirmiyor ama ben alışsın yemek yemeyi öğrensin diye yanımıza almaya çalışıyorum neden yapıyor hiçbir fikrim yok. Köydeykende ufaktan başlamaya başlamıştı ama eve geçtiğim zamanki kadar artmamıştı. Neden oluyor niye oluyor lütfen acil yardım. Şöyle de bir derdim var evde durmuyor yarım saat oyalanıyor bizle oynuyor sonra mızmız sürekli ama dışarda gayet neşeli keyfi yerinde. Anneler yardıma ihtiyacım var yine ve yine 😂🥹