jasminegms Ben devit-3 kullanıyordum bir tanıdık bana pedia-d kullan dedi . Siz ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz en iyisi hangisi fiyat hiç önemli değil en iyisi olsun yeter
Miracinannesi_ jasminegms 18 aylik olduğu için devit-d nin tadını beğenmediği için içmiyor sadece pedia-d yi kabul ediyor tadı çok güzel diğerlerinde sıvıyağ gibi bir tat var
Bebegimm1 jasminegms doktor pedia d yazmıştı bebekken onu kullanmıştım yaşında değerleri iyi çıkınca bırakmıştı vitaminleri
Deletedmom_984 jasminegms tabiki daha iyi devletin karşıladığını kullanmayın bence. Zaten ocean bie fıs olarak kullanılıyor. 120 fıs var içinde çok rahat 3 ay götürüyor deviti vermesi de zor kaşıkla. Oceanın aplikatörü var direkt ağız icine bir fıs yapıyorsunuz.
Baybyuras jasminegms ben hamileyken devid 3 kullanıyodum şimdi uzamış sarılığı oldu pedia d kullandım onunla attı sarılığı
Duhamom Tree d vit kullanıyorum ben dr ısrarla ocean önermedi baş çevresindeki terleme geçmediği için
Duhamom jasminegms bingildak geç kapaniyormus ocean kullananlarda ayni şeyler yaşanmış bu sebeple ense ve baş çok terliyordu azaldı
Miracinannesi_ jasminegms yok canım ocean d vitaminini yetişkinler de kullanabiliyor. Pedia d ise sadece çocuklar için tat farkı ama içerik aynı uv miktarı aynı oluyor
Baybyuras jasminegms 3 ay 24 günlük en son baktırdığımızda değeri 7 falandı 1 ay önce baktırdık sonra kendisi atar dediker ama yan bakınca hâlâ göz kenarları sarı 😔
Miracinannesi_ jasminegms muadili olduğunu zannetmiyorum öyle olsa içeriği de aynı olurdu ikisinin tadı birbirinden çok farklı