Bebeğimin dogumundan 6. Aya kadar falan sleepy kullanmıştım cok araştırma yapmıştım ve en iyisi o diye karar vermistim ama cok pismanim her kaka yaptiginda zibini pijamasi hep batiyordu. Sonra bezi degistirmeye karar verdim ve goon tercih ettim mavi paket. O kadar memnunum ki keske en basta alsaymisim. Bebegim 17 aylik 12 kilo 6 no kullanıyorum. Bir de ben bezleri hep olmasi gerekenden daha büyük aliyorum niyeyse öyle daha rahat edecegini düşünüyorum. Belki o yuzden sorun yasamamis olabilirim. Sleepyden biraz büyük kalibi. Bu zamana kadar sadece iki marka kullandigim icin baska markayla kiyaslayamiyorum bilginiz olsun