LadyGaddar keşke bir çözümü olsa bu psikopatları belirlemenin. Belli yaşlarda psikolojik muayeneler yapılsa insanlara. Mesele 5 yılda bir falan. Her ailenin 5 yıl dolduğunda durumuna bakılsa. Anne baba normal mi çocuklar normal mi. Taciz tecavüz var mı. Öldürmeye meyilli mi. Böyle beynimize takılan cihazlardan anlaşılsa. Normal olmayanları toplasalar. Ay kurtulalım artık bu manyaklardan.