D_deniz kapitalizmin zaten savunulacak tarafı yok. Yarım saatte olmuş olaylar deniyor, kız bağırmış sözde yardım için. Gözümün önünde canlanıyor kahroluyorum. Sıla bebeğe ağlıyorduk üzerine bu geldi. Öncesinde hayvan katliamı . İstediklerinde canice olan şeyler meclisten geçiyor ben artık bu vahşetlerin bitmesini istemediklerini düşünmüyorum.Bunlar karanlığa hizmet ediyor başka derin meseleler var.yoksa Narin in o olayınına neden araştırılsın dendiğinde redd verdiler.