En son çiğ olarak sipariş etmiştim köfteleri 1 ay önce yani üzerinde 2 gün sonra tarihinin geçeceği yazıyordu aradım sordum buzlukt muhafaza edebilirsiniz demişlerdi. Bir kaç tane kalmıştı geçen hafta yedik kızımla ama midem o kadar kötü oldu ki sabaha kadar tuvaletten çıkamadım. Bide kızarttığım köftelerin yağını görmeniz lazımdı iğrenç görünüyordu ve kokuyordu bir daha almam dedim keşke hiç almasaydım yemeseydik.