Prenses21 Kizlar kasinti var hafif hafif ama karincalanma daha cok neden sizce ilac kullandik karisim
erdogannnn Merhaba bende losyon kullaniyorum . Kullanmadan önceki kadar değil ama yinede bazı yerlerim kaşınıyor sinek ısırıgı gibi oluyor kolonya sürüyorum geciyor . Acaba uyuz sonrası böyle kaşıntı devam edermi yoksa uyuzum hâla geçmedimi ?
Prenses21 erdogannnn yara cikiyosa devam ediyordur ztn o losyonlar bi halta yaramiyo sadece rahatlatiyo