Bebeğim 18 aylık bugün uyku öncesi eşime çocuğu tut tuvalete gidip geliyorum dedim oğlum duydu çiş deyip poposunu tutarak koştu eşimde götürsen tuvaletini yapar mı deyince bi hevesle üçümüz de tuvalete koştuk otururuz pozisyonda tutup çişini yap dedik ve çişini yaptı. Tuvalet eğitimi vermeli miyim? Bu yaş aralığı uygun mudur? Tek seferlik miydi emin olamadım ? Siz olsanız ne yapardınız?