Doğum yapalı 3 ay oldu ama benim dikişlerim içten hala çok acıyo mesela yatakta sağa sola dönerken, yataktan koltuktan kalkarken, ayrıca kasıklarım uyluklarımda da acı ağrı var. Yürüyüş yaptığımda da dikiş yerim sızlıyo çok özellikle sağ tarafım. Durum böyle olunca spora da başlayamıyorum kilo aldı başını gitti çok moralim bozuk. Sizde böyle bi durum oldu mu?