Merhabalar bebeğim 8 aylıkken adet oldum ve eskiden olmadığı kadar yoğun adet olmaya başladım özellikle ilk 2 gün. Bebeğim şu an 18 aylık ve adet kanaması miktarım azaldı eskisi kadar yoğun değil ve süresi de kısalacak gibi duruyor önceden 5-6 gün sürerken şimdi 3-4 gün sürüyor. Normal mi acaba bir doktora görünmeli miyim?