Fatma_52 Doğum olali 26 gun oluyor 2 gundur karnımda ağrı ve acı var . Sizde de boyle oldu mu ? Dogumun ilk 1 hafta 10 gun oldu fakat sonrasında geçmişti simdi tekrar basladı
sevilcn Fatma_52 ben ne çektim 38. Gün ancak geçmişti. 10. Gün temizlik yapmaya başladım eşya indir kaldır koltuk it çek her şeyi yaptım, markete gittim poşet taşıdım filan… Karnımda acı ve ağrı oldu çok zor yürüdüm doktora gittim dikişler zarar görmemiş sonradan dikkat ettim 38. Günde ancak geçti. Kendinizi zorlayacak bir şey mi yaptınız? Dinlenmelisiniz bol bol.
Fatma_52 jap hayir sargi veya korse kullanmadim. Tolarlayicili tayt vefa kulotlari oneriyorlar oyle birsey almayi dusunuyorum
Fatma_52 zeynep0709 ewet benimkide öyle. Endiseleniyordum enfeksiyon fln olmustur diye. 10. Gun kontrolunde herşey iyiydi bir sorun yoktu 2 gundur baslafi şikayetler
Fatma_52 CafeChocolat aslinda son zamanlarda sicak tutaxak seyler giymeye daha cok ozen gosteriyorihorum fakat yetetli gelmemis olabilir. Biraz daha dikkat edeceğim
Fatma_52 CeydaST bende de 3 haftaya kadar ozellikle sol taraf cok aciyor donemiyordum sonrasinda biraz rahatlamistim fakat 2 gundur yanlarda aci dikis etrafinda sislik ve aci tekrar başladı.
zeynep0709 Fatma_52 bende de bi kaç gündür öyle yoruldum dinlenmeyince geçmedi. Uykusuzluk yorgunluk vücud bi yerden tepki veriyor herhalde
Fatma_52 sevilcn uzjn sure istirahat pek mümkün olmadi 4 yasinda 1 kizim daha var. 20,gunden sonra fln kendimi iyi hissetmeye başlayınca onceki tempoya dondum gibi koltuk itip kaldirmadim farkat toz alma, silip,supurme onlari yapmaya başladım
Fatma_52 zeynep0709 ben gun icinde be egim uyuyunca uyumaya calisiyorum en a indan sakinken fln uzanip dinlenmeye calisiyorum. Uykusuzlhk yorgunluk uzerine birde sezaryen acisi çekilmiyor
zeynep0709 Fatma_52 Anlıyorum seni canım bende aynı ben gündüz uyuyamıyorum bi de sanki giderek ağlarım artıyor gibi