prenses_annesiiii Kızlar kızim 5 yaşında haftaya kızımın doğum günü eşim 5 yildir sanki doğum gününü kaynanamgille kutlamak.zorundaymisiz gibi her yil onlarla kutlamak istiyor bende bu durumdan çok skldim ama anlamıyor beni
Cipsdelisianne prenses_annesiiii valla bende gecen sene cagırmadım halde çağırmış eşim bu sene asla cagırma dedm anne baba olrak kendimiz kutlarız hep onlar olmak zorunda değil
Ozlemyy Parti evi tutun durumunuz varsa ,öyle şey mi olur kendi evimde yapıcam de şimdiki cocuklar fena konsept seçsin onu istiyorum desin
prenses_annesiiii Cipsdelisianne aynen canım bende çok skldim bu durumdan zaten çalışıyorum yoruluyorum
Ozlemyy prenses_annesiiii hımm siz onlardan rahatsızsınız yanlış anlamadım ben pardon e olsunlar gayet normal bence katı olmayın sizinde aynı durum olabilirdi
Brok prenses_annesiiii ama şöyle doğum günü kalabalık olunca çocuklar daha mutlu oluyor aslında bizde öyle kutluyoruz ki çevrem de de görüyorum babaannesi sonuc da eşinizin ailesini yanında istemesi çok normal peki sizin aileniz geliyor mu?
prenses_annesiiii Brok benim ailem öyle bir beklentiye girmiyor ama her yıl eşimin ailesi giriyor ve ben çalışıyorum satış elemanıyim zaten yeterince işte yoruluyorum benden parti bekliyorlar
Brok prenses_annesiiii ozaman yanlış tabi sizin de ailenizin orda bulunması gerekiyor ozaman eşinize bende ailemi davet etmek istiyorum diye bir teklif sunsanız
Brok prenses_annesiiii bu defa eşiniz alınmayacak mı çünkü erkekler kendi ailelerini göremeyince öksüz gibi hissediyorlar 😀