Nazlimuu Kızlar bebeğim ne emzik ne de biberon tutuyor işe başlayacam ve sağdığım sütleri nasıl içecek bu bebek 😭
Alpella Nazlimuu sıkma kaşıklar var boo marka diye hatırlıyorum. E bebekte satılıyor. Onlardan deneyin bir de. Tabi bebeğiniz çok küçük değilse kaşığa alışkınsa. Tabi haba yutma ihtimali de var
Minikprenses Nazlimuu cay bardağıyla içiyo benimki 😅 cay kasıgından içerken korkuyo yutarken cay bardagıyla baya güzel içiyo 😅
Arvenceren Nazlimuu chicco lansinoh var biberon bide onu dene canm Bnm kzm da almadı emzik avent aldm almadı ağızdan düşüyordu wee küçük emizigini aldm hiç ugraşmadm hemen aldı