Kızlar oğlum 10ngun sonra 11 aylik olacak ama iki gecedir hiç normal değil. Dün gece 3te uyandı sabah 6 buçuğa kadar uyumadı, uyumayı bırak yatmadı bile yatırmaya çalıştığımda delirmiş gibi ağlıyor kendini oradan oraya atıyor duyan dövüyoruz sanır öyle bir ağlama ve bağırma. Salona geçti oradan oraya emekleyip durdu ama o kadar hızlı ki saniye durmadi koltuk tepelerine çıkıp zıpladı ama asla bizimle de iletişimde değildi. Sesleniyoruz oyun oynatmaya çalışıyoruz oralı bile olmadı. Simdi bu gece yatma saati gelince aynısını yaptı yatırmaya çalıştığım an yi e kıyamet koptu alt değiştirirken kıyafetini değiştirirken aynı şekilde ama hiç normal olmayan bir ağlama. Nesi var atak falan mı yaşayan var mı elim ayağım titredi sinirlerim bozuldu hüngür hüngür agladim