e_duha Kızlar normal doğum yaptım biraz zor açıklığım oldu ama bebeğim yukardaydı doğum sırasında bebeğimin bi gözü kanlı gibi leke var ne zaman geçer acaba ..
Ballikizim99 e_duha geçer merak etmeyin benim bebeğimde de vardı çok kafaya takıyordum kalıcı mı diye çünkü benim dedemin gözünde kırmızılık vardı kaç kere sordum doktora geçer mi diye geçti 1-2 aya merak etmeyin doğumda zorlanınca olabiliyormuş..
e_duha adaatuna ay çok teşekkür ederim cok moralim bozuluyor herseyde biraz görmemişin cocugu olmuş gibiyim 3 düşükten sonra çok şükür 4. Bebeğim sağlıkla doğdu bişey olunca böyle cok kötü hissediyorum daha 3 günlük bebeğim..
adaatuna e_duha olumsuz düşünmeyin hep pozitif ve anın tadını çıkartarak🫶🏻 Bol bol bebeğinize not yazın güzel şeyler hatıra kalsın