Marsila Ayyy bizde çok çektik. Allahım yardımcın olsun. Bizde ciğere inmemişti. Ama 2 ay boyunca enfeksiyonla uğraştık. Antibiyotik ler, iğneler ,serum lar. Sonunda geçti. İnsan yavrusuna kıyamıyor ama bi şekilde geçip gidiyor. Ben hep daha kötüsünü düşündüm. Sma hastası bebekler geldi aklıma. Onların anneleri nasıl dayansın. Bu hastalıklar gelip geçici çok şükür. Sizde öyle düşünün.