Selam hanımlar,bebeğim iki gündür halsizdi.bugun ateşi çıktı calpolle düşürdüm.hafif öksürüğü var.9 aylık ilk iki dişi aynı anda yeni yarısı çıktı.diger damağının altındaki kalan yarı diş çıkana kadar ateş yapar mı böyle ? İlk diş çıktığında ateş yapmamıştı.doktora mesaj attım diş ateş yapmaz diyor 🤷♀️resimdeki şurubu verdi kullanan var mı