Cevap alamadığım için tekrar sorma ihtiyacı duydum
Kızlar bu hafta işe başladım, haftada 1-2 gün gidiyorum ama tam mesai çalışıyorum. Oğlum 6.5 aylık, eşim sağdığım sütümü biberondan içirmeyi denedi, öyle az içmiş. Biberonu başka şeyler içirmek için kullanıyordum ama, yani biberondan emmeyi biliyor. Ben de denedim yine içmek istemedi ama emzirmeyi denedim, öyle hemen saldırdı resmen. Napcağım ya gelip emzirip işe tekrar dönebileceğim bir mesafede değil çalıştığım yer, su içer gibi içirmeyi de denedi yok yine kabul etmedi, nasıl içirebilirizz??