11 gün önce sezeryan oldum ağrılarım falan baya azaldı şükür zaten parol falan atıyorum hala ama bugün sezeryan yerim yanıyor böyle batıyor adeta. 19 aylık kızım var onu kaldırdım biraz bu konuda dikkat etmedim acaba o yüzden mi ? Korkuyorum acilma vs olursa diye