Yaşayan varmı kızlar ya emmiyordu hiç mama veriyordum 11 aylık şuan.Az önce kucağımda oynuyordu atletleydim parmakla oynuyodu göğsümü verdim emdi ama kanrevan içinde çığlık attım yardı resmen göğüs ucumu.Biraz emzirebildim süt var kesilmemişti.Ama 4 dişi var nasıl emzirecegim varmı çare bulan