Merhaba arkadaşlar
10 gündür falan ek gıda veriyorm bebeğime yumurta sarısını pazartesi çarşamba ve cuma veriyordum bugun ilk kez labne peynir kattım içine çok az 2 saat sonra emdikten sonra birden bire kusmaya başladı ama çok kustu 10 dk sonra tekrar o şekilde kustu acile götürdük görünürde iyi belki peynirden kaynaklı olabilir dedi ishali olcak mı ona dikkat et dedi ek gıda sonrası böyle bir şey yaşayan var mı