mommandboy 4 aylık şuan. İlk iki ay aptamil kullanmıştık 2.5 kilo almıştı. Sıkıldı artık dedim değiştireyim 2 ay da bebelac ve sma kullandım yarim kilo zor almış tekrar geçiş yapacağım. İlk iki ay gaz oluyordu ama şimdi nasıl olur deneyimleyeceğim. Ama ilk iki ay dan sonra gaz problemi kendiliğinden kalkıyor sanırım