aybarsmomm97_ Kizlar bebeğim altı aylık ve iki memeden az önce sagdim anca 60 ml süt çıkıyor oğlan da anca iki dk üç dk emip bırakıyor zaten aç geziyor memede ağlıyor.meme reddi sandım ama sanırım sütüm bitti ne yapabilirim
kuboo288 aybarsmomm97_ hemşire bana kuru üzüm kuru kayısı kuru incir ve kuru dutu 6 bardak suyla kaynat bi bardağına bir kesme şeker büyüklüğünde yaş mayayla karıştırıp iç geri kalanını da bi gün içinde tüket posasıyla dedi dediğini yaptım maşallahım var bi deneyin isterseniz
glz2 aybarsmomm97_ YouTube da Bi tarif var incirle süt arttırma yazarsanız çıkar inciri sıcak suda yumuşatıp sütle çekip mayalıyorlar benim sütümü o çoğaltmıştı
Elisameva Bol su hurma tahin pekmez çiğ kuruyemiş ve yeşillik tüketirseniz artırır özellikle su çok önemli
semanur1245 kuboo288 Merhaba benimde sütüm azaldı Sizin attığınız mesajı deneteceğim ama tam anlayamadım size zahmet detaylı açıklar mısınız Birde başka bişey denediniz mi
kuboo288 semanur1245 bir avuç kuru dut bir avuç kuru üzüm 6-7 adet kuru kayısı ve 6-7 adet kuru inciri doğrayıp 6 bardak suyla kaynatın sonrasında bir su bardağına ılımış karışımın suyundan koyup içine bir çay kaşığı kadar yaş maya atıp karıştırın(marketten alabilirsiniz) ve tüketin geri kalan beş bardağı da gün içinde içindeki posasıyla tüketin sütüm azaldıkça yapıp içiyorum şifa olsun inşallah 🙏🏼
kuboo288 Civcivim11 güzel ya soğuk içiyorum bana normal geldi normalde tiksinir içemem ama bu gayet güzel